Dine muligheder for deltagelse

Adgang til App

Hvis man som forening har egen hjemmeside, som enten drives af eksterne leverandører, eller man af andre årsager ikke ønsker at skifte hjemmeside, så er der mulighed for at købe adgang til byens fælles kalender.

Den fælles kalender styres via “Min Landsby” appen.

Selve oprettelsen af begivenheder og nyheder fungerer via et browser interface som kan åbnes både på PC eller mobil, og giver:

  • Adgang til at oprette begivenheder i den fælles kalender
  • Adgang til at oprette nyheder direkte i app’en samt på hjemmesiden

Som forening med mulighed som arrangør af fælles begivenheder skal man som minimum have 1 “administrator” oprettet i app delen, men der kan godt være flere, vi anbefaler at man som forening har flere brugere med adgang til systemet for dermed at sikre at begivenheder bliver oprettet.

I øjeblikket skal man bruge et fælles login pr. forening. Forenings loginnet bliver fremsendt ved tilmelding.

Fælles kalenderadgang

Pris kr. 275,-
pr år
Gå til “app” login

Fuld adgang til hjemmeside og app

Hvis man som forening ikke har egen hjemmeside, eller man af andre årsager ønsker at skifte hjemmeside, så er der mulighed for at købe adgang til byens fælles hjemmeside.

Som medvirkende forening får man adgang til et “ubegrænset” antal undersider, med samme funktionalitet som er tilgængelig på alle andre sider.
Af funktionalitet kan blandt andet nævnes:

  • Billeder / Billed karrusel / Galleri
  • You tube videoer
  • Egen facebook integration (visning af facebook feed)
  • Egne sponsor billeder
  • Mulighed for booking af egne ressourcer
  • Mulighed for at få special designede formularer til “bruger feedback”
  • Egen kalender funktion (forår 2020)
  • Adgang til fæles kontaktliste på “den globale” hjemmeside.
  • Fælles administrator pulje
  • Egen menustruktur (hvis nødvendigt)
  • Og meget mere

På egne sider har man fri mulighed for at præge udseende, dog er top og bund på siden styret fælles.

Udover fuld adgang til en hjemmeside styret i WordPress får man:

Den fælles kalender som styres via “Min Landsby” appen.

Selve oprettelsen af begivenheder og nyheder fungerer via et browser interface som kan åbnes både på PC eller mobil, og giver:

  • Adgang til at oprette begivenheder i den fælles kalender
  • Adgang til at oprette nyheder direkte i app’en samt på hjemmesiden

Som forening med fuld adgang skal man som minimum have 1 “administrator” oprettet i app delen, men der kan godt være flere, samt 1 administrator til hjemmeside delen. Vi anbefaler at man som forening har flere brugere med adgang til begge systemer for dermed at sikre at begivenheder bliver oprettet, samt hjemmesiden holdes opdateret.

I øjeblikket skal man bruge et fælles login pr. forening til app’en. Forenings loginnet bliver fremsendt ved tilmelding.
Der vil blive oprettet et administrator login til den eller de administrator(er) der tilmeldes på vegne af foreningen. Dertil skal fremsendes navn, telefonnummer samt email på administratoren.

Fuld hjemmeside adgang

Pris kr. 1.000,-
pr år
Gå til “admin” login

Hjemmesidens sponsorer – Husk at støtte lokalt – De støtter os..